Lebih menarik jika menggunakan pelayar Mozilla Firefox dari mozilla.org.

SELAMAT BERPUASA

Selamat berpuasa saya ucapkan kepada rakan-rakan. Puasa tahun ini, saya amat gembira kerana dapat berpuasa bersama rakan-rakan di taman.
(ecard from :www.compufield.net/cardsramadan.html)

Kalau anda semua ingat saya, hampir sebulan saya berpuasa di Sydney pada tahun lepas. Kenangan berpuasa disana masih lagi terbayang di fikiran. Indah jugak rasanya walaupun diselit rasa sedih sebab semuanya dilakukan berseorangan.

Walau apa pun, saya di sini sekarang, berpuasa di taman bersama keluarga, kawan-kawan, tarawikh dan bersembang setiap malam. Selamat berpuasa. Semoga tahun ini puasa kita lebih bererti.

2 comments:

adam said...

bila nak berbuka bersama keluarga kat kamppong selamait yek?

196tg said...

Memandangkan x brapa hari lagi nak Raya, Disini saya TG DIN BP serta Keluarga ingin mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Hari Raya IdulFitri Maaf Zahir Batin. bzzzzzzzzzz kedababoooommmmmmm....