Lebih menarik jika menggunakan pelayar Mozilla Firefox dari mozilla.org.

Graduation Ida

Baru-baru ini, anak aku ketiga, Ida telah graduate dari tadika PASTI beliau. Betapa bersemangatnya anak aku hari tu. Ida pulak dapat tempat ketiga dalam peperiksaan akhir dia. Bangganya aku walaupun dia baru 6 tahun.



Aku sentiasa mendoakan agar Ida terus berjaya dalam hidup dia. Maafkan bapak jika nanti ditakdirkan bapak jarang di samping Ida dalam perjalanan kejayaan Ida. Percayalah, setiap hari bapak doakan kejayaan anak-anak bapak. Bapak sayang Ida.

3 comments:

sniper said...

bapa mithali....banyak2 berdoa razak,ujian Allah ada hikmah.

eFAST said...

"Maafkan bapak jika nanti ditakdirkan bapak jarang di samping Ida dalam perjalanan kejayaan Ida."

gua syahdu ayat lu bro..... & agree with sniper

watakunse (eFAST) said...

aku tak tau bila boleh port ngan kawan2 la ni... terlalu sibuk... maafkan aku sahabat2....